Willy Wee

image61
Foto: Okänt

Helg, helg, helg. Och inte vilken helg som helst, eller jo...det är precis som vanligt. Enda skillnaden är att jag ska steka järnet i solen och göra min samhällsfördjupning som ska vara inne på måndag. Wow, stor skillnad liksom...
Det är möjligt att jag tittar på Charlie and the chocolate factory, ni vet Tim Burtons film där Johnny Depp spelar Willy Wonka. Jag har sett den minst 50 gånger och jag tröttnar aldrig. Den är helt enkelt bäst. Och Mr. Wonka är så söt.
Det känns så fel att säga det, för han är ju typ 40 år... Yuck liksom!

Nej, nu ska jag gå från datan.
Ha en bra helg! Älg...

/Terese

Kommentarer
Postat av: Alice

Who cares we love him

2008-05-11 @ 19:00:41
URL: http://aryll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0