Uppdatering

Hejsan Hoppsan!
Idag hittade jag det här smått roliga klippet på Youtube, killen som sjunger heter Nick Pitera och här sjunger han låten " A whole new world" från Disney´s "Aladdin". Jag vet inte om han jobbar som artist, men han är iallafall grymt duktig på att sjunga. Ha tålamod och kolla igenom hela klippet, för det är lite kul.

För i övrigt så hade vi nationella i matte idag klockan 8.15 i morse(shysst att börja med prov första lektionen och snuva oss på vår sovmorgon!) och jag lyckades nästan hinna i tid. Kom bara ca 2 min försent. Heja mig.
Men själva provet kändes iallafall ganska lyckat, det var inte så jätte avancerat tycker jag. Puh! Sedan var det spanska och lunch som bestod av fiskpanetter, potatis och kall sås. Allvarligt talat, den rätten måste väl vara standardrätten på alla skolor i hela Sverige? Det känns som om man får den varje vecka, fast med lite olika namn. Blä.

Nu får jag avsluta här lite, för nu jag ska käka middag och sen ska jag dra till Bagis och Vår Teater-gänget, där vi repeterar en pjäs av Mikael Niemi, han som skrev boken "Populärmusik från Vittula".

Ha det bra! // Maria


Nick Pitera, "A whole new world"


Kommentarer
Postat av: Ellen

Ha ha du har så rätt!
Själv har man inte ätit fiskpanetter sen man slutade Björkhagens skola!

2008-05-07 @ 20:14:53
URL: http://Ellebelles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0