Sommmartider hej hej!

Hejsan!

Allvarligt talat, det känns otroligt att det bara är maj månad, med tanke på hur otroligt varmt det är utomhus!
Det är ju helt underbart, rena rama sommarvädret ute. Så efter att ha spenderat hela dan igår inomhus med pluggande så kände jag mig tvungen att sticka ut i solen ett tag idag.
Då passade jag på att ta med mig kameran, så det resulterade i lite härliga, somriga bilder.

I övrigt så fyller min lillebror 14 år idag, så dagen började med att gratta honom och sjunga lite.
Det är nästan läskigt hur forttiden går, det känns som att han var 10 nyss, och nu har han plötsligt fyllt fjortis.
Hah, nu låter jag som värsta gamla tanten, men det är verkligen så det känns.
Själv fyller man 17 snart, och sen går man väl mot medelåldern....;)

Nu måste jag sluta, ska käka lite födelsedagsmiddag, det blir kycklinggryta med soltorkade tomater och pasta, mycket gott och enkelt. Sen ska jag läsa igenom samhällsuppgiften och kanske titta på en bra söndagsfilm.

Hoppas ni får en skön fortsatt söndag! // Maria


image64image65image66image67

Kommentarer
Postat av: Terese

Snygga bilder, Maria! :D

Btw, jag åt också kycklinggryta med pasta idag. Scary...

2008-05-11 @ 19:50:57
URL: http://Typhej.blogg.se
Postat av: Fanny

fin fina bilder maria! här i riksgränsen är det snöstorm. Weird...

2008-05-12 @ 10:37:31
URL: http://typhej.blogg.se
Postat av: Fanny

fin fina bilder maria! här i riksgränsen är det snöstorm. Weird...

2008-05-12 @ 10:37:40
URL: http://typhej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0