Sommar i Maj

Trallala. Jag känner mig glad idag för att...

...jag typ inte har några läxor tills imorgon,
...jag har Ben & Jerry Caramel Chew Chew i frysen,
...imorgon är det fredag
...solen skiner som aldrig förr.

Det var till och med så illa att jag brände min högra arm som är alldeles röd nu. Den vänstra armen var tyvärr i skuggan så det blir till att sola den imorgon. En fågel viskade nämligen i mitt öra att det ska bli otroligt fint väder i helgen, uppåt 25-27 grader. Underbart säger jag bara! Räkna med att jag ska sitta och steka.


image59
Caramel Chew Chew


Nu ska jag ta och rensa min kamera och sen ska jag låta tiden gå med musiklyssnande och Youtube-tittande.
Tjing!

/Terese

Kommentarer
Postat av: Fanny

samhällen teeereeeeeeseeeeee! :O

2008-05-08 @ 19:38:32
URL: http://typhej.blogg.se
Postat av: Terese

Det är lungan. Den är tills på måndag, dvs jag har en hel helg på mig 8)
klappetiklapp!

2008-05-08 @ 19:54:13
URL: http://Typhej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0