Plugghelg

Halloj!
Gud vad underbart med helg! Det var en del plugg under veckan som gick och då är det så skönt när det blir helg så att man får lite extra ledig tid och lååång sovmorgon.
Men tyvärr så måste jag plugga under helgen också, jagb har en samhällskunskaps-uppgift som ska vara klar på måndag, så det är bara att bita ihop och skriva allt vad jag har idag, för imorrn fyller min kära lillebror 14 år, så då går dagen åt till att fira honom. Hurra Hurra!
Och ikväll så ska jag till några släktingar och äta middag och ha det trevligt, och senare så kollar vi nog också på finalen i "Körslaget". Jag bryr mig inte direkt om vilka som vinner, men det är bra underhållning iallafall.
Och ja, jag kan erkänna det direkt, jag älskar såna här typiska svensson-program som det här och "Så ska det låta" och "Allsång på Skansen", jag tycker att det är jättehärliga program! Så, nu har jag sagt det.
 Hej så länge! // Maria
image62





Kommentarer
Postat av: devilshorn

haha maria x]
snyggt tecken där förresten

2008-05-10 @ 20:00:14
Postat av: Freddie

haha,jag antar att devilhorn är Olina? :)

2008-05-11 @ 09:36:29
URL: http://fredrikas.devote.se
Postat av: WE LISTEN TO HEAVY METAL, please MTV, pimp our ride

va, nej jag trodde det var bevin x]

2008-05-14 @ 20:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0