Måndagmorgon

Idag stressade jag jättemycket för att hinna med tåget som går 10.07. Jag tyckte att jag sov alldeles förlänge och tiden bara flög iväg. Jag gick upp klockan 7 och kunde inte fatta att nästan tre timmar kändes som en och en halv timme. Men jag kom iväg i tid i alla fall, visserligen lite hungrig eftersom att jag inte hann äta någon frukost. Halvägs till tunnelbanan tittar jag till på klockan för att se om jag skulle hinna. Tyckte att det såg lite konstigt ut så jag tänkte dubbelkolla med mitt schema (ja, jag skriver upp när jag ska gå på det..heh) Då ser jag till min stora fasa att klockan inte alls är 10, utan den är bara 9! Jag var alltså ute en timme förtidigt och min känsla av att tre timmar bara var hälften stämde. Jag hade bara på mig en och en halv timme.

Nu sitter jag framför datan och försöker fördriva tiden lite. Ska inte gå förens om 20 minuter och jag har redan ätit frukost, klätt på mig och borstat tänderna. Vad jag var ute i god tid idag då... 


/Terese


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0