Lika som bär?

Hej alla!


Igår satt jag såklart bänkad framför ESC för att heja på Sverige. Grymt att Charlotte gick vidare, för hur kul är det att titta på finalen om inte Sverige är med? Inte alls kul.

Men hur som helst så la jag märke till att vissa låtar var otroligt lika andra. T.ex. så är jag säker på att jag har hört Danmarks bidrag tidigare, även en låt från första semifinalen, tror det var den sista, det VAR Timbalands beat. Helt klart!

Sen har vi då dessa två låtar. Refrängen är otroligt lik Amy Diamonds It can only get better. Det går till och med att sjunga med med hennes text. Skumt!

Schweiz - Era stupendo 
  


Amy Diamond - It can only get better




Lika?

/Terese

Kommentarer
Postat av: Fanny

men gud de är ju precis samma melodi!

2008-05-23 @ 08:33:51
URL: http://typhej.blogg.se/
Postat av: Terese

Jag vet! :O

Så himla likt

2008-05-23 @ 16:05:13
URL: http://typhej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0