It´s a beautiful day!

Halli hallå!
Idag hade vi värsta sköna skoldagen, vi började först vid 10.05(och jag kom nästan i tid, jippie!) och hade klassråd, den hade vi matte som inte var så jättejobbig, sen skulle vi ha svenska, men då hade man bara ca 8 min betygsnack(och jag får MVG i svenska, yey!) och efter det ver det Ljudlektion och sen slutade vi.
Det var i och för sig ingen kort dag, men det var en riktig slappar dag då man inte behövde jobba så mycket.
Jag, Fanny och Terese gick inte från skolan förrän vid ca klockan 18.00, och vi var typ dom enda kvar i hela skolan förutom vaktmästaren. Det var lite småläskigt faktiskt, det var helt öde och så ekade det överallt.

Imorgon blir det också en skön dag, för vi börjar vid tio, ska gå på teater och sen har vi gympa, så det blir inte så mycket plugg där inte. Yey!
Så, nu får jag avsluta för nu börjar Eurovision Song Contests andra deltävling om fem minuter, och jag ska heja lite på Charlotte, den skräcködlan.
Jag lägger in en liten låt här också, den är grymt bra tycker jag. Ciao! // Maria




Beautiful Day-U2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0