iLike

image53image54
Bilder från Apple.com

1. iPhone
2. iPod Touch


Jag är så himla sugen på en iPhone, eller ja varför inte en iPod Touch. De är ju trots allt väldigt lika. Den stora skillnaden är att man kan ringa med iPhone.
Alice fick en Touch i födelsedagspresent förra veckan och jag fick testa den idag. Helt underbar! Jag fick lite smått Ha-begär. Och jag som fyller år snart (läs 7:e Augusti...) Tänka sig.

iPod Touch kostar lite mer än 3 000 svenska kronor för 16 GB minne och finns ute i affärerna nu. iPhone däremot säljs ännu inte i Sverige men sägs komma ut i Augusti (yes, yes, yes) och priset, ja det kommer nog vara ganska högt...

Jag vet definitivt vad jag kommer att ha på min önskelista. Men frågan är bara om jag kommer att få någon av dem. Drömma kan man ju alltid göra!

/Terese


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0