HÄLSNINGAR FRÅN GRÄÄÄÄNSEEEN!

Jag kunde visst uppdatera härifrån! Trevligt värre! Här uppe skiner solen ibland men just nu så öser snön ner. Jag har redan lyckats få en bränna! Ni vet en sån där tvättbjörns bränna man får när man åker skidor? den har jag.

Idag börjar extremåkningen och stämmning är på topp! NIKON kameran följer sjävklart upp med på berget och jag tänker fota tills batterierna dör. Wie, jag är så taggad. Jag hoppas att vädret är jätte dåligt i stockholm!

Här kommer en bra låt: Gavin DeGraw - We belong together

 

Tjing! /Fanny

ps. Jag är beroende av bananchips!

Kommentarer
Postat av: Terese

hahaha vi vet att du är beroende av bananchips ;D
Men dö inte, vi vill gärna se dig på måndag igen *längta* :))))

Ha det bäst!!!

2008-05-12 @ 13:42:59
URL: http://Typhej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0