Hallå igen!

Hejsan!
Som Terese förklarade så har vi haft lite problem här, men nu funkar allt igen så nu är det bara att skriva på som vanligt.

Vi var som sagt på Rix FM-festival i torsdags och då hade jag med mig kameran, vilket resulterade i lite bilder som jag tänkte ladda upp här. Vi stod nästan längst fram och vi hade skitkul, det blev verkligen en minnesvärd kväll. Och bland artisterna så var nog Patrik Isaksson, Måns Zelmerlöv, Magnus Uggla och självklart Jason Mraz bäst tycker jag.
Fast det blev i och för sig ett himla drag när Linda Bengtzing uppträdde också, det måste jag erkänna.
Jag planerar att gå nästa år också! ;)
Ha det! // Maria

Kommentarer
Postat av: Terese

Åh, Jason i mitt hjärta! :')

2008-05-19 @ 18:00:52
URL: http://typhej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0