By the way

image68
© Terese


Jag tänkte fortsätta på Marias tema med maskrosor från gårdagen och bjuder på en bild, eller ja, det är två bilder som alla kanske kan se... Jag hoppas bara att jag inte har laddat upp dem tidigare men det tror jag faktiskt inte.

Idag är det som sagt skola igen. Jag känner mig inte direkt så peppad eftersom att jag satt hela gårdagen och skrev på samhällsuppgiften (varför sitter jag alltid sista dagen?!) så jag känner att en dag av min helg försvann. Fanny är ledig hela denna vecka för att hon är i Riksgränsen och åker skidor. Jag är verkligen inte avundsjuk. Inte alls...

Men men, skönt ändå att jag redan har gjort muntligt NP i engelska så att jag slipper gå på den lektionen idag. Det muntrar upp lite!


/Terese

Kommentarer
Postat av: Fanny

stackare! fina bilder du med! fan vad skillade ni är. När jag kommer tillbaka blir det ett fotoreportage om extremskidåkning. De är snöstorm här uppe! Hörde dock att ni bara skulle ha 10 celsius plus idag? Wieee livet leker här! Nä, nu måste jag sluta, ska ut till extremen och sen blir det jacuzzi. Haha! Nää, saknar er men hälsa alla!

puss&kram

2008-05-12 @ 10:41:54
URL: http://typhej.blogg.se
Postat av: Terese

Ja, det är jättefint väder här, dock bara 10 grader i skuggan idag. Men igår var det 30 grader i skuggan!! Helt sjukt.

Hördu dö inte, vi vill gärna ha dig tillbaka på måndag.
Hälsa bergen

pözzahr å kramizzzahr

2008-05-12 @ 13:40:47
URL: http://Typhej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0