Wet Sand

Jag känner att jag måste skriva av mig lite. Jag är ju inte den som skriver i dagbok utan jag använder mig utav bloggen istället (inte mina privata tankar dock...heh). Men okej, here it is.
Idag var det friluftsdag och eftersom att vi inte var med på fotbollen så var vi tvugna att gå på promenad till Söderbysjön, ca. 30 minuters promenad. Det var väl inte direkt kul men när vi kom fram köpte vi glass och satt och slappade. Då helt plötsligt, bara sådär by the way säger vår lärare i rörlig bild att vi är nominerade till Guldstjärnegalan i skolan nästa vecka. Hallå, vår musikvideo är nominerad. Det är ju helt sjukt! Grymt! Men jag återkommer mer om detta senare eftersom att vi inte direkt fick höra en massa detaljer och det var ännu inte "officiellt". Men nu är det! Heh. Kom ihåg vart ni läste det först, eller något sånt... Tjoho!

Nu ska jag spela lite gitarr. Jag tror det blir Wet sand, precis som igår. Me like.

Red Hot Chili Peppers - Wet Sand




/Terese

Kommentarer
Postat av: Fanny

åh! wet sand lyssnade jag på säkert 20 ggr varje dag i början av gymasietiden! haha minnen!

2008-05-19 @ 22:14:23
URL: http://duvetvilkenblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0