Skansen!

TypHej!
                                                                                                              Väldigt charmig bild...

TypHej!

Efter ett litet kort uppehåll (läs oengagerade bloggare vid namn Terese, Fanny och Maria) så är vi tillbaka.
Idag tänkte jag bjuda lite bilder från Skansen-vistelsen i onsdags. Oansvarig som jag är så tappade jag bort min kamerasladd tidigare i veckan, men nu är den tillbaka och därmed mina bilder. Så enjoy!


Naajs
Coola Maria samt T och F som speglar sig.

Peter Jöback!
Vi satt längst fram när Peter Jöback sjöng på Solliden.

Bäcken
Om vi inte hade stannat vid denna bäck så hade vi hunnit titta på Mando Diao som spelade! (Jag hatar bäcken..!)



Från Vänster: Maria, Fanny, Björn och Agyness Deyn (aka Olina)



Jag och Fanny låtsades vara fans till Peter Jöback och lyckadess riktigt bra.
Han vinkade glatt till oss och när vi satt och tjoade och klappade sa han "Tacktack!"
Sen fick vi även hör "vill du spela på min flöjt?". Vet inte hur han ville att vi skulle tolka det...


Inget är drygare än gäss
Gässen gick till attack. I bakgrunden ser man en otroligt rolig förstaklass.
De gav oss mycket skratt när de lekte tunnelkull.


Det var allt för tillfället. Det är mycket möjligt att det dyker upp fler bilder. Så håll utkik!
/Terese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0