Bla bla blaaa

Nu är jag på landet, valde att åka ner då min kusin Ludvig tog studenten. Det var trevligt, förutom vädret som valde att regna denna dag,  för första gången på 5 år. Nåja, fick träffa lite avlägsen släkt, (bryllingar o.s.v.), och äta god mat. Pappa gav mig Coldplays nya skiva Viva La Vida eller Death And All His Friends som kom ut samma dag. Man tackar! Sen skulle Ludde ut och festa med vänner så jag hängde på min andra kusin Frida till hennes vän Anna. Där bjöds det på rödvin och prat. Somnade väll in vid 1 tiden hemma hos kusinerna. Trevlig kväll!

Idag var det fotboll Sverige - Spanien. Vi bestämde oss för att slå vad om resultatet. Ingen fick ta samma resultat som nån annan (då vi spelade om pengar). Jag valde efter mycket tjafs 2-1 till spanien. Ser man på! 170 spänn rikare! Hoppades självklart på Sverige ändå. Kändes ganska bittert med det sista målet till Spanien när vi så självklart skulle haft frispark precis innan. Jaja, nu ska jag inte gnälla. Vi tar ju ändå Ryssland på tisdag! I hope.

Btw! 118100 hade rätt! jag sms:ade följande fråga: Hur går det i matchen, Sverige-Spanien på lördag?

Svar:
"118100 tror att Sverige kommer få storpisk på lördag. Det är nämligen så att vi tror att Lagerbäck kommer vila många viktiga spelare tills matchen mot Ryssland. Detta eftersom Lagerbäck insett att spanien är för bra och att vi med utvilade spelare har en större chans mot Ryssland. Tur att vi har Lagerbäck! Tyvärr innebär det som sagt att vi får stryk på lördag."

Okej, kanske inte storpisk men förlust! Lagerbäck vilade Zlatan och Henke andra halvlek. Sen att spanien var för bra vet jag inte.. Mer tur.

/Fanny


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan ni inte lägga ut bilder!!:(:(:(:(den hät bloggen sugger och är tråkig!!!:(:(:(:(

2009-11-21 @ 20:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0