Ingenting

För att citera ML: "Nu ska jag bli lite sentimental".
Det har gått två dagar av sommarlovet och jag saknar redan skolan. Eller inte själva skolarbetet då utan alla människor. Det är en viss omställning från att ses varje dag till att helt plötsligt inte ses på några veckor, månader till och med...

På tal om ingenting så sitter jag just nu på landet. Har redan vridit på dygnet och åt nyss frukost. Ska väl ta mig ut i solen snart. Hoppa lite studsmatta, kanske fiska och åka ring bakom båten. Har inte så mycket annat planerat. Det finns inte så himla mycket att göra idag. Det blåser ganska mycket och då är det inte speciellt kul att vara ute, enligt mig...
Ehm jo, när jag ändå är inne på ingenting så fick jag årets första myggbett igår. Ett i knävecket, ett på hälen och ett på pekfingret (!). Inte speciellt kul för det kliar. Det är inte heller så kul att det ska bli en myggrik sommar. Wow, jag jublar...


Nej, nu ska jag pallra mig ut genom dörren och ta med mig kameran.
Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0