Puss!

Bra dag idag. Köpte mig hallonjuice och två skivor. Coldplays X&Y och RHCPs By The Way. Det var billigt, billigt för att citera de gula Parlino-gubbarna. Jag saknar fortfarande Viva la vida i min samling. Sen saknar jag allt och alla där hemma.
Det är väldigt konstigt, men jag saknar faktiskt skolan. Luncherna, rasterna, alla människor - det mesta. Men visst njuter jag av sommarlovet också! Vem gör inte det liksom?!

Nu ska jag gå ut och göra ingenting. Sitta i kvällsolen, hoppa på studsmattan och såklart lyssna på mina skivor.
Coldplay i mitt hjärta! Och RHCP såklart!



Peppad inför 18 september. Fatta Chris Martin live. Jag kommer dö!
/Tresen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0