"Gipsa mig!"

Woooohooooo! Om en timme lämnar vi våra hoods på söder för att bege oss mot Arlanda! Klappedeliklapp! Just nu sitter vi och skrattar åt inget. Eller jo, gipsa mig! (vi kan prata om kill your darlings senare). Nmnmmnmn vi har ätit bananachips! Våra väskor väger cirka 19 kg var *skriver ner på en lapp och kastar till Tash*.. men neeej vi har fortfarande inte fattat att vi ska åka. asså till Kalifornien om nån inte fattar.. Juste, vi kommer göra videodagbok nästan varje dag! Detta hamnar senare på Youtube. Och ja, vi kommer fota mycket. Blablabla.. vi har kontantkort amigos nu! varje sms kommer kosta oss 3,65 så förvänta er inte mycket svar. Och ring inte, de kostar oss, inte er. Kom också ihåg att när klockan är 13.00 hemma så är den 04.00 am i L.A. Jaja, nu ska vi, öh, vet inte men inte skriva mer iallafall...

PÖSS PÖSS PÅ ER !!! <33

ps. Om vi dör i USA så kommer Terese vara den som får ärva iPod touch. Och för att det inte ska bli några missförstånd, om bara Alice dör så kommer jag (alltså Fanny Turegård Hedman) att få ärva iPod touch..

So long sucker!!

/Fanny and Alice

Kommentarer
Postat av: Terese

Pusss på er!! Tack för lappen.



Jag förväntar mig feta uppdateringar någonstans (vart hamnar allt??) från er sida.

Sverige är tråkigt utan er!! (hah, det har gått mindre än ett dygn sen ni åkte men jag saknar er redan)



Tre veckor blzkids! Då ses vi!

L.A ffs! <3<3

2008-07-05 @ 23:22:06
URL: http://jagärarvtagarentillipod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0