Svar på en oställd fråga

Nu kanske ni tänker "Åh, kommer de bara skriva varje dag i denna blogg?!". Men så är faktiskt inte fallet. Vi har nämligen planerat att fixa egna fotoreportage och lite sådant trevlig inom kort, kanske redan under nästa vecka. Men vi får se hur det blir med det. Vi har i alla fall skaffat oss en egen modell, jag menar hur coolt är inte det? Och inte minst, hon är väldigt lik den nya superheta stilikonen och modellen Agyness Deyn som det talas om i nästan alla modetidningar och modebloggar numera.
Mer än så tänker jag inte säga. Det blir som en slags cliffhanger. Spännande helt enkelt.

Jag hoppas i alla fall att ni fortsätter att läsa våran lilla blogg för den kommer att bli bättre och mer intressant snart, tro mig.
Så fortsätt att titta in här och framför allt, Ha en trevlig helg. Det ska i alla fall jag ha! :)

/Terese

Agyness Deyn, Typhejmodell?image14
 




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0