Studyhorse?

Det är dåligt med uppdateringar från vissa personer här (Fanny och Maria, känn er träffade!)
Men till deras försvar kan jag säga att vi har haft ganska mycket att göra i skolan den här veckan. Idag hade vi till exempel uppsatsskrivning i tre timmar och imorgon har vi matteprov på linjära- och proportionella funktioner och sånt där konstigt. Så jag kan förstå att de inte har tid att skriva här. Men hur kommer det då sig att jag har tid? Ja, jag vet inte faktiskt. Jag antar att jag tar fler pauser i pluggandet än dem. Ja, så är det nog.

Dags att ta till miniräknaren igen.
Hej hopp!
/Terese


Kommentarer
Postat av: shoebox

Ja, gråa skor hade varit det ultimata!

Lycka till med pluggandet!

2008-04-24 @ 22:33:55
URL: http://shoebox.devote.se
Postat av: Anonym

blä jag har pluggat 5 timmar utan paus. Anton är sveriges motsvarighet til hitler. /faannnyyy

2008-04-24 @ 22:37:42
Postat av: barbafars farfar

du låter som mejsam
eller som 5 år, hahahhagaha

2008-04-24 @ 23:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0