Sommaren noll8

Okey, det är bara att inse. Sommaren är snart här, vare sig man vill det eller inte. Jag är nog mer för det första. Men ni vet den här tiden innan sommaren? När man har mycket läxor och man ska samtidigt hinna göra i ordning sig för sommaren. Man vill ju inte se ut som en blek valross med mörk utväxt?
Nästan alla som har nyårslöften lovar sig själva att de ska börja träna. Seriöst, hur många håller det löftet?
Okey, ibörjan av året så måste man komma minst 40 minuter innan friskis&svettis passet börjar för att ens få en plats, då ska minsann alla "nyårslöfts-lovare" hålla det dem lovat. I slutet av april börjar man dock märka skillnad. Nu kan man komma 15 minuter innan och fortfarande ha gott om tid.
Det jag menar är inte att man ska träna ihjäl sig för att  se bra ut, utan jag menar att om man nu har bestämt sig för att ha den där vältränade magen till sommaren så kan man väll börja lugnt, låt oss säga 2 ggr i veckan? Stabil träning ger ett längre hållande resultat och är mer nyttigt för din hälsa.

image1

Här är en lista som jag ska uppfylla innan jag beger mig ut på beachen i sommar:

1. Sund träning, mer promenader.
2. Mer frukt, det är bra för hyn.
3. Dricka vatten, vatten och VATTEN! Rensar hela kroppen!
4. Get tanned. Obs! Jag tror på spray-tan då jag inte vill ha hud cancer.

/Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0