Sköna maj välkommen!

Hallå igen!
Jag fick lite skäll av Terese och Fanny för att jag inte har skrivit nåt sen i fredags, vilket jag i och för sig förtjänade, så nu kände jag att det var dags att skriva lite. Heja mig!
Som jag skrev i fredags så åkte jag till landet i helgen, och jag lovade på sätt och vis lite bilder därifrån, så då laddar jag upp några. Bra va?

För i övrigt så är det ju Valborgsmässoafton och vår kompis Alices födelsedag idag. Hurra för henne! Checka in hennes blogg på aryll.blogg.se. Dessutom så var det mösspåtagning för skolans treor idag, och eftersom vår kära svenskalärare inte hade planerat lektionen så noga så fick vår klass gå och se den lilla ceremonin.
Det var nästan lite högtidligt faktiskt, kören sjöng, rektorn höll tal och treorna kastade mössor. Jag börjar nästan längta till när vi ettor tar studenten. Två år till, och sen frihet!

Men
ikväll så blir det först middag med familjen, sen bär det av till Hornstull med bl.a Fanny och Olina, så får vi se vad som händer sen. Jag kan ju alltid roa mig med att titta på alla roliga fulla människor. Hehe.

Trevlig valborgsmässoafton på er! // Maria
image51image50
image48image49


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0