Sist, men inte minst?

Första intrycket. Det är det allt handlar om. Får man en bra början så fortsätter det oftast i samma stil. Därför är det synd att jag inte har något bra att skriva om i mitt första inlägg på Typhej. Men jag tänkte i alla fall fortsätta där Fanny slutade igår för att fylla ut inlägget lite.

Bakgrund
Vi är som sagt tre tjejer födda 91. Vi går första året på gymnasiet med inriktning samhälle/media och det är i princip där hela historian börjar.
Vi är uppväxta upp på helt olika platser i Stockholm och gick på olika skolor. Sen av en ren slump (eller var det ödet?) hamnade vi i samma klass och numera gör vi det mesta tillsammans. Skolarbeten, fritidsaktiviteter - you name it!

Många bekanta, vuxna som tonåringar, har berättat för mig att de hittat de flesta av sina bästa vänner under gymnasietiden, och jag kan bara instämma. Jag har hittat jättebra kompisar som jag litar på och vet nästan allt om. Vi har redan efter drygt ett år skapat minnen för livet. Och jag vet att det kommer att bli många fler för de är inte personer som jag släpper i första taget.


/Terese

Kommentarer
Postat av: Fanny

aaaw tash

2008-04-16 @ 17:55:13
URL: http://typhej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0