Så var det dags för mitt första bloggmisstag..

Oj, nu var jag redan illbaka med ett nytt inlägg/implantat, tänka sig.

Jo, vissa av er som har följt denna blogg sen starten i förrgår kanske har märkt en liten förändring i bloggens layout. Hm undrar varför, kanske ni tänker då. Jag kan bara med en gång medge att det var mitt fel, min impulsiva och otekniska sida visade sig och ställde till det lite.
Jag ville bara ändra färg på bakgrunden eftersom jag är en väldigt anti-rosa person, så därför gick jag in på inställningarna och ändrade lite hejvilt, vilket ledde till att layouten och den otroligt snygga headern som Terese och Fanny hade slavat med försvann som en vårvind ( fin liknelse va?!) och fick dom nästan att överväga att sparka mig från den här bloggen.
Men nu har vi en ny som är jättefin och framförallt inte rosa. Så nu är jag glad igen. Fanny och Terese också. Tror jag.

Nä, nu måste jag sluta igen, för jag ska iväg med mor, far och lillebror till Intiman och se musikalen "Footloose" med bl.a Anna Sahlin, Peter Johansson och Måns Zelmerlöv!  Hurra och jubel.

Au Revoir! // Maria

Kommentarer
Postat av: EB.GAMES

hahhaa, Maria rör inte inställningarna igen, x)

2008-04-17 @ 22:13:14
Postat av: killen på t-banan

flytta dig jag ska fram

2008-04-24 @ 23:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0