Platsreportage och linjära funktioner

Idag var det sådär härligt varmt ute igen. Vi satt ute på lunchrasten och Maria hade med sig sin systemkamera (jag är verkligen inte avundsjuk, nej). Det hela resulterade i en massa bilder och försök att fixa en snygg profilbild hit till bloggen. Jag vet ännu inte resultaten av bilderna, men jag ska se till att några bilder publiceras så att ni får se dem.
Senast imorgon kommer de upp, men det kan hända att de kommer upp senare idag.
Håll koll!


Förlåt för ett ganska onödigt inlägg, men jag har inte tid att skriva mer. Måste plugga inför uppsatsskrivningen vi har på torsdag och matteprovet som vi har på fredag.
/Terese


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0