På Samhällskunskapen..

Tjohejsan!
Nu sitter jag, Fanny och Terese på samhällskunskaps-lektionen och ska egentligen leta fakta till våra fördjupningsuppgifter, men det är lite segt så vi tittar på roliga sidor istället. Så kan man också göra.
Jag menar, vem har lust att sitta i en varm datasal och plugga när det liksom är strålande sol ute?
 Det känns som sommar redan nu och så går man i skolan. Blä.

Men idag så är det iallafall fredag, och det betyder helg, vilket betyder frihet! Nu kan man se fram emot två hela lediga dagar och så är det ju "Så ska det låta" ikväll också. Klapp klapp! (hmm, skrev jag inte det förra veckan också?) Och i helgen så ska jag iväg till mitt kära landställe för första gången i vår och det ska bli supermysigt!
Jag tar med kameran ner dit så på måndag kan ni räkna med lite härliga vårbilder, om vädret sköter sig.

Ha det bäst! // Maria

Kommentarer
Postat av: Terese

Hahaha! :D "ha det bäst// Maria 75 år" XD

2008-04-25 @ 11:32:21
URL: http://typhej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0