Music is my life, my everything?

Jag tänkte ladda upp några bilder på band/artister som jag gillar eftersom att mitt liv till stor del består av musik.
Jag är tacksam över tips på bra musik, så kommentera på! :)


image37image38image39image41


1. Coldplay - Bäst, bäst, bäst! - Clocks, The Scientist och Fix You bör alla lyssna på. Helt underbart.
2. Red Hot Chili Peppers - mitt allt, mitt liv! - Jag kan inte nämna en dålig låt. Lyssna på allt!
3. Salem Al Fakir - Åh! - Good song, dream girl, It's true, listan kan bli lång. Dessutom typ världens bästa live artist.
4. The Ark - *dregla lite* - Ola Salo är i en klass för sig. Grym!

Självklart finns det fler band/artister som jag gillar, det är bara jag som är lite lat och inte orkar ladda upp allt...
/Terese

Kommentarer
Postat av: Anonym

fett dåligt

2008-04-28 @ 21:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0