Lilla fågel blå

image33
      © Terese

Idag var det fint väder - igen. Det börjar nästan bli tjatigt att skriva om det nu, så jag lovar att jag inte ska nämna det något mer denna vecka.
Men på tal om fint väder så gick jag hem från skolan idag. Det tog bara 30 minuter, så det ska jag fortsätta med. Kände mig lite lagom duktig för en gångs skull, men det varade dock inte länge för vad gjorde jag när jag kom hem? Jo, jag åt upp min Ben & Jerry's Chunky Monkey. Jag måste verkligen sluta äta glass. Det har blivit lite av ett beroende - ett dåligt sådant. Så härmed lovar jag, Ben & jerry's största fan, att endast äta max en burk per månad dessutom passar jag på att slänga in ett löfte om att jag ska dricka mer vatten.
Det blir nog bra.

Nu ska jag inte prata på en massa om mig själv så jag avslutar inlägget här
/Terese

Kommentarer
Postat av: Anonym

gud va fin bild terese! /Fanny din käre kollega :D

2008-04-23 @ 16:24:06
Postat av: Terese

Oj, tack Fanny! :D

2008-04-23 @ 16:40:01
URL: http://Typhej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0