Lika som bär

Hejsan hoppsan!
Idag är det typ den första riktiga vårdagen enligt mig själv, typ 15 grader varmt och strålande sol, underbart!! Det är nu det är dags att börja gå i ballerinaskor och tunna jackor och sånt annat som är vårigt att göra.
Och fota måste jag göra också, jag blev mycket impad och inspirerad av Tereses superhärliga bilder, och det skadar ju aldrig med lite fler härliga bilder som ni läsare kan få njuta av, inte sant?

En grej som jag har märkt att många bloggare har i sina bloggar är inlägg med temat "Lika som bär", och det tycker jag själv är lite roligt så jag tänkte att jag skulle bjuda på ett sånt här. Men varför säger man "Lika som bär" egentligen? Man skulle lika gärna kunna säga "Lika som bebisar", för dom ser ju i princip likadana ut allihop
enligt mig.
Jaja, hur som helst så upptäckte jag att Clive Owen och Jake Gyllenhaal har väldigt lika ansiktsdrag, dom skulle kunna spela bröder i nån film. Eller hur?
Fortsätt besöka bloggen kära ni, vi lovar ständig uppdatering!! / Maria

image29image30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0