Lika som bär once again!

Hej igen!
Ja, jag vet. det blir lite inlägg av samma slag från min sida, men jag var bara tvungen att påpeka ännu några som är lika som bär, eller rättare sagt, de borde ju vara förväxlade tvillingar.
Vilka är det jag pratar om då?
Jo, nämligen Zac Efron, känd från High School Musical-filmerna och Kevin Zegers, känd från bl.a filmerna Transamerica och Air Bud. Dom är helt sjukt lika, jag har själv förväxlat dom med varandra.
Det var bara det jag ville påpeka. Trevlig Helg! // Maria


image34image35

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh dom är så söta! High school musical är min favvofilm any day.. Nej men seriöst jag håller med dig, Maria, om att det borde heta "lika som bäbisar". Detta är Sofia (från Fannys tyskagrupp..) som skriver förresten, kolla in min & min kompis gemensammma blogg som jag länkar till. Om jag hade lite mer tekniska skills så kunde jag göra så att vi blev blogg-vänner eller så! hej svejs

2008-04-25 @ 21:48:39
URL: http://frokenglad.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0