Inledning

Oj se där! jag är tydligen först ut. Typhej är en blogg som skapades på en sån där riktigt tråkig multimedia lektion. Ni vet, när man inte har något att göra (eller rättare sagt inte vill)...
Bloggen drivs iallafall av mig (Fanny), Terese och Maria. Vi har ingen aning om vad vi kommer skriva om för tillfället, men ja, vi får väll "go with the flow". 

Utseendet på bloggen
Okej headern är skit ful och matchar inte alls bakgrunden, men hallå! Vi gjorde den i FLASH på 5 min. Respect.

Namnet:
"typhej, seriöst, vad är de för namn? Kunde ni inte komma på nåt bättre?"
Ehrm, nej. Faktiskt inte. All the good stuff var upptaget och vi har ingen fantasi. Som nu. Nu vet jag inte vad mer jag ska skriva om för tillfället. Men kolla in snart igen! Kanske har någon av mina kära vänner känt för ett inlägg... 

/Fanny 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0