Hjälp! Första inlägget!

Så var det alltså dags för mitt allra första blogginlägg i världshistorien, och vad ska jag då skriva för nåt spännande som ska få er läsare att vilja läsa vidare?........Men tjenare, det var ju inte lätt!
Okej, jag kanske kan börja med att meddela vem jag är, eftersom vi för nuvarande är hela tre personer som ska driva denna blogg, och om vi inte skriver vem det är som skriver så blir ju ni läsare säkert helt förvirrade och det vore ju  lite tråkigt.
Så alltså, det är jag som är Maria, de två andra som skriver här är Fanny och Terese.  Av oss tre så är det jag som är den enda utan någon som helst bloggerfarenhet, och det kanske märks redan, jag vet inte.

Den här bloggen var från början Tereses idé, och sedan lyckades hon på nåt sätt övertala mig och Fanny att joina.
Så jag tänker överlåta lite ansvar till Terese såhär i början, så om ni tycker att den här bloggen suger just nu, så är det Terese fel säger vi. Hehe.
Ja, vad ska jag skriva nu då? Här kanske jag ska utlova lite snyggare design, humor, fina bilder och en del musik&film-tips framöver så att ni, kära läsare, fortsätter följa denna bloggs framtida utveckling.

Ciao! // Maria



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0