Bloggimplantat

Hej igen kära bloggläsare! Jag märkte att vi igår redan hade 75 st sidvisningar och det tackar vi så hjärtligt för, det värmer verkligen. Det får iallafall mig pushad för att fortsätta skriva inlägg här i bloggen.
Apropå blogginlägg, så uppstod det en lite rolig diskussion på lunchen idag. Det började med att jag kallade ett blogginlägg för något så banalt som "meddelande", vilket fick Fanny att snällt påpeka att det hette inlägg och inget annat. Då svarade jag att inlägg lät ju för sjutton som något man har i behån, varpå vår kära vän Olina sa att "Det heter väl implantat?" vilket det faktiskt inte gör.
Då skämtade jag med Terese och sa att jag skulle skriva ett bloggimplantat i bloggen senare, och det är alltså vad jag har gjort nu. Jag har förståelse för er om ni inte riktigt hänger med i mitt berättande här, men det gör inget för det var mest lite onödig rolig fakta.
Oj, nu ska jag äta middag så nu måste jag sluta skriva. Chili-con-carnen väntar. // Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0